sällan jag spekulerar

jag har alltid så skumma teorier om allt...och nu har jag det igen! men kom ihåg vart ni hörde det först...om det nu skulle stämma =)

jag tror att svininfluensan är högst ihop kopplad med Mayakalendern som menar att jorden slutar existera 2012, den sista perioden vi är inne i nu enligt kalendern sträcker sig mellan 1992-2012 och den kallas den stora reningheten och utrensningen....sen vet jag inte om det kommer visa sig om det var bra att ta sprutan eller om det var bra att inte ta den..men det kommer säkeligen inte visa sig i år..om 1 eller 2 år kanske

men men...jag är ju knäpp jag..jag påstår ju än idag att det är palmes brorsa som mördare palme...den spekulationen har jag haft sen jag va 11 =) men men...än har jag inte blivit bevisad motsatsen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0