ÄNTLIGEN!

me min dator..efter ett år! har jag nu skaffat en ström kabel..har ju använt dennis dator förr men nu jäklar är den igång...å alla bilder, gamla bilder och vilken nostlgi..gott och ont...

tänkte bjuda på bilder men har inget tålamod..märks att datorn vart av ett år..seg segare segast...

imorrn ska jag få en ny kamera åxå..efter 13 veckor på lagning!! mycket "äntligen" nu...

vi på lägdan har ju haft städdag idag...gick ju fint..jag krattade och lastade skottkärror som värsta erfarna bostadsrätts ägarn..haha

och 2 stycken grannar undrade om harry var en ras katt..dom tyckte han va såå fiin! å vad mamma blev stolt då :p ester är åxå fin! (om hon skulle råka läsa)

 

ja, men jag ska data vidare jag...tjing!

 




Kommentarer
Postat av: Badanka!

Åh gud va kul! Måste komma o kika på korten!

2009-10-18 @ 03:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0