en eftermiddag med maria

oj vad timmarna gick fort..hade velat varit mer med maria...å fina magen, kan inte fatta att det snart är dax! hon blev först i kompis ligan hon...men det förstod man ju =)

mitt i fikat ramlade mina 2 favorit tjejer in, dom fick leka lite med harry och fika med pappa (kusin) mycket trevligt! =)

datorn är så jävla seg! varför? den var aldrig det på västra å det är ju samma trådlösa internet! vad ska jag göra?


kvällen som återstår blir lugn...tänkte tvätta..kanske gör det imorrn..jag kan ju välja själv jag lalala.det är lycka det! ;p
nä, hemmafruar och lugn och ro funkar alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det är bara att komma upp så umgås vi mera gumman eller så bokar vi in ett nytt möte...vi får höras..kram

2009-10-20 @ 21:35:18
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0