halsband till katterna

igår köpte jag fin fina halsband till harry och ester...pinglan var det ju bara att avlägsna fortast möjligt..dom trodde att dom själva va rena rama leksaker =)

det är bra halsband med en flik för mitt nummer om dom irrar bort sig helt...är ju en nervös kattmamma nu jag =) till helgen blir det premiär utgång för mina grisar!



dessa köpte jag på djurmagazinet för 69 kr styck


ikväll är det greys...det är ju fantastiskt..å vi ska se det hos mig =) jag kommer i8nte grina idag men på reprisen på söndag..jag funkar ju så jagt :p


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Vill också se Grey´s nu, men jag har ju alla tidigare säsonger att ta mig igenom först. Jag hoppas på att bli gräsänkling någon helg framöver så jag kan ta ett Grey´s maraton. :)

2009-10-07 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0