ruben är på lagning =)

igår kväll skjutasade jag bort ruben till thomas och sandra..thomas bytte 3 lampor och idag ska micke, sandras bror byta spindelleden så jag kan besikta om pärlan på torsdag...mycket bra, jag är så tacksam för all hjälp!!

harry och ester va ute 2 timmar igår..och när dom skrek vid dörrn hade dom en tredje katt med sig, skulle väl bju in han på fika men det satte jag stopp för..det var så gulligt,..en kompis lixom! =)

idag blir det jobb och jobb..hoppas på nästa skift på tonhallen ikväl..servera fika i massor..blir bra det!!

 


Kommentarer
Postat av: Mirja

Haha.. Va säkert den lilla räven som käkade upp maten :p

Men gulligt värre.. Små tissetattrerna då=)

2009-10-13 @ 11:59:52
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

hej gumman..ja det är bra med folk i ens närhet som kan hjälpa en med saker...blir ju billigare oxå än att lämna in och så...=)måste ta och komma och hälsa på dig något...vilken dag slutar du tidigare och så...?

spännande att katterna träffat kompisar redan..vet hur man gör de=)...kram

2009-10-13 @ 20:29:39
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0