fina fina väder

så härligt med sol!

var inte bara jag som blev inspirerad av det fina vädret idag upptäckte jag då jag tog varvet runt sidsjön..skytte trafik men trevligt värre =)

sista natten på klint nu då lander kommer hem imorrn...har varit så skönt att va här själv med katterna...låta saker få va och bara tänka på mig själv

har utformat ett tidsschema för renoveringen nu, exakt vad som ska ske dag 1 och vart jag ska hinna innan dag 3 osv..om jag gillar listor och att ha koll? nä, vad menar du? ;p
längtar iaf!

har spenderat kvällen efter promenaden med lite äppeljuice och tv 3, lugnt och skönt...å för att toppa detta ska jag nog sova snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0