jag fyndar gärnet..

i en månad har jag dagligen varit på jakt efter en tv bänk från ikea, en kökssoffa och ett leksvik sidobord..jag letar igenom blocket och loppisar stup i kvarten...

igår i gårdagens st: mitt tv bord för 250 kr. (nypris på ikea 500)



och det bästa....på loppis...en kökssoffa...för 70 kronor...trodde inte det var sant...det blir perfekt på min nya stora balkong!!! =)


hittade även 2 stolar till balkongen åxå..båda för 45 kr..detta kallar jag fynd!

nu återstår bara jakten på sidobordet, som på ikea kostar 500 nytt...jag letar..

ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Härligt!! =)

2009-09-16 @ 11:56:21
Postat av: Hanna

kul med nya möbler, jag ser fram imot kändisfesten. jag och jonas har hittat vad vi ska klä ut oss till:)

2009-09-16 @ 17:41:09
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0