krångel...6 veckors krångel

att flytta ifrån nån och lämnas bostadslös i 6 veckor kan va lite halv krångligt..speciellt med 3 katter att ansvara för..sivan hade ju turan att få buffy som fadder...hon mår ju fin fint...

men harry och ester har haft turen att få bo hos lander...men stackars lander blir ju ruinerad,, dom är lite stressad över allt å har förstört massor...blir så less....jävla katter...men men, jag ska betala ny tapet, mina katter mitt ansvar =)

nu får dom på instängd i ett rum i vattjom över helgen sen håller jag alla tummar på att få nyckeln på måndag..ska ringa å böna och be! =)

lander stackarn har stått ut med mycket och jag är så tacksam för dessa 6 veckor men nu får dom bli vräkt..kan ju inte bete sig!


Kommentarer
Postat av: Länder

men stackars små katter som får hatta runt =( synd de blev så men hoppas de blir bra till slut iaf.

2009-09-18 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0