lalala

7 veckor som sagt..å när jag klurra på det har jag haft så mycket för mig under denna tid, jobbat jobbat jobbat, umgåtts me thomas å massa fler, vart till stockholm en fantastisk helg, kattvaktat på klint och härjat på med massa vattenskoter..ändå har det varit lååånga veckors väntan =)

renovering pågår..dvs målning, haha man är ju inte rik så nå kakel o klinker blir det inte :p

hela helgen ska jag jobba på dansbandsgalan...jag är gladast!!! lasse stefanz ikväll..sweet!



hittade en gammal GES skiva igår då jag målade..dom var ju bra dom =)

Ges - Ingenting minner om dig

tankar går till maria och hennes familj...har själv aldrig varit på begravning...men är inget jag ser fram emot heller...ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0