livet leker.... (jävlas) med mig!!

nu har livet gjort sitt bästa för att få mig att bryta ihop fullständigt..och tro mig, det har fan vart nära att lyckas...men än har det inte tagit mig och jag ska fan inte bryta ihop nu på målsnöret...så det så!!!



besiktat ruben..3 fel...kostar pengar..mer pengar


köpa ny vägg åt lander..pengar


lagrar posten...hämtade den idag och såg ett läkarbesök jag missat..förra måndan, har bara väntat hela sommarn för mitt knä


ny läkar tid fixad dock men en avgift på 300 för att jag inte dök upp i måndags....


avgifter avgifter utgifter...å mitt liv ryms i ett jävla garage...


men som sagt..jag har inte brytit ihop än..och vägrar göra det..men nog fan känns det i hjärnan att det kokar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kostar pengar Mats!

2009-09-23 @ 01:58:40
Postat av: Anonym

Du e grym...Keep up!!!

2009-09-24 @ 16:53:36
Postat av: Lina Solander

De förra va från mig ;)

2009-09-24 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0