men fantastiska minnen

kvällen har spenderats med mirja....vi har gått igenom gamla telefonen...så mycket minnen, så mycket fylla..helt otroligt att vi kom in på espan på den tiden..

"den föll loss..akakaboto är en livsfarlig björn..uppfattat!"

tack mirja..å för pajen dessutom..fullgod! kokos..mumma

åsså dansband..som bara jag och mirja förstår...patrik dömde ut oss fullständigt...men man mår ju så bra, underbara musik! :p

vem ska du skicka brev till? fel och säga papper!

och nu..tom, har skrattat gärnet (hoppat hage som farfar menar) och nu är det slut, blir som mina söndagsångestar..åsså lådor, massor av lådor...

nu blir det sova med harry och ester!

1 månad kvar nu..hatar alla lådor


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman..ja kanske det...om jag vågar som sagt.



jo med magen är det bra, man känner ju av kroppen mera nu då man jobbar hela dagarna men är ju bra med pengar oxå..ska lägga mig och vila lite nu tror jag för ryggen strejkar lite...vad ska du göra ihelgen då? något speciellt eller?

kram

2009-09-02 @ 19:32:53
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men det gäller ju att vara flexibel inom detta yrke...det får man lära sig snabbt.

nej jag vet inte vad jag ska göra, jonas ska bort ihelgen så är själv...tänkte om du inte hade något för dig...men jag kanske måste sitta med spanskan lite..börjar ju snart

2009-09-02 @ 20:43:22
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0