roast på berns

vi hade ett lite speciellt apt möte på jobbet idag..vi var uppdelad 2 och 2 och skulle promenera till tuna kyrka o tillbaka..kanon bra ide´tycker jag!

vi jobbar mot en sundare livsstil på jobbet och nu kunde man utväxla tankar och ideér med nån man vanligtvis inte jobbar så ofta med och dessutom motionera..mycket bra, jag är supernöjd!

arbetsintervjun idag gick bra, men man är ju barnslig..kändes så skumt att sitta utanför rektor monas kontor...som förr fast ändå inte lixom hahaa ;p
jag är tok stolt och glad över alla positiva responser jag får och vill verkligen ge gärnet nu..svårt som vikarie överallt men jag kämpar vidare och hoppas på en fast tjänst..nånstans....


allt snurrar i hjärnan för övrigt...fullständigt kaos men ändå full koll..jag är redo..ge mig en nyckel nu för F*N! =)

kvällen ska spenderas inne hos buffy, han kommer väl hem runt 22 men jag är här nu, vilar skallen med tv:n ska jag göra..inte tänka alls utan låta massa komiker underhålla mig..dom ska roasta Robert Gustavsson ikväll..detta ser jag fram emot!! henrik schyffert.....ja, jag är spekulant! =)


usch, syns att hjärnan är i upplösningstillstånd ju =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0