tisdag idag

det syns säger mina kollegor att jag har lite jobbtankar nu =)

ska jag va ärlig har jag nog bestämt mig..det handlar om att tänka med hjärtat...

jag har haft en lugn eftermiddag, ska få undan lite data jobb så jag blir "hemma" ikväll...idol börjar ju!

har hämtat post..å tur va väl de för där låg en räkning till HSB som ska va betalt imorrn..3 veckor kvar till 1 oktober...längtar

missade på håret att åka med thomas till östersund..jag ska med en annan dag blev det bestämt..måste ut å låta olle jönsson få mig på rätt spår i livet ;p

igår fick jag en dos av lillemor..det var ju fantastiskt..den kvinnan har det stressigt nu hon, män män män ;)

nu blir det tv med buffy


Kommentarer
Postat av: Elin

Följer man sitt hjärta blir det alltid rätt.

2009-09-08 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0