April april!

Även att det tog mig 2 omgångar av st innan jag listade ut skämtate, jag skyller på att jag varit vaken sen 5! =)


Idag fyller min lilla Vattjoms katt Ida 15 år! helt sjukt vad länge vi haft henne


skärtorsdag idag vilket innebär påskpromenad med våra påskgubbar och kärringar på jobbet, efter det blir det äggmålning och långbord med lunch, och jag slutar tidigt! så skönt..och 4 dagar ledigt, helt galet!


ska möta upp lander sen, birsta, mat, mirja och vin! vi ska till Dallan och luyssna på stefan, hmm jag gillar ju inte dallan men men, man kan ju ändra síg..har bara varit på dallan berusad 1 enda gång!...och det är 6 år sen...guud vad jag påminns om hur gammal man börjar bli haha



jag hoppas på en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0