eh jaha?!

som vanligt är jag tidig på jobbet alla mina tidiga dagar...så nu skulle jag vara super duktig och faktiskt deklarera så här i ottan...men nej! det fick jag inte...man får bara deklarera via internet från 07.00-03.00!

dom tycker alltså att det är helt ok att sitta vaken halva natten å göra bilavdrag men vi morgonpigga ska tame fan veta hut?! haha




det blir till att vänta 20 minuter, sen så är det klart! jag blev inte skyldig nått iaf, detta gillar jag =)

idag blir det en tur till stan, bolaget och lite småkoll..mamma ville med så det kanske blir en kaffe åxå rent av.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Åhå, har du fått deklarationen, trevligt! Eller ja, bra om man vet hur det ligger till iaf. :)



Ha en riktigt trevlig helg!

2010-04-09 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0