min dag!

jag fyller ju faktiskt år idag, grattis till mig =)

26 pannor blir jag, jag har ingen direkt ångest, vore dumt att klaga men jag kan under inga omständigheter ikläda mig rollen som en vuxen 26 åring.
Min bild av en 26 åring då jag var 18-20 år är en helt annan än den jag hann bli...men jag är ju nöjd och glad i allmänhet!
man ska inte klaga


Ikväll blir det till att skölja ner min lilla lilla ålders nojja med socker!

Ha det bra vänner..26...njae kan inte hantera det känner jag haha =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis!! Gissa hur det känns att bli 32år och inget har blivit riktigt som det var tänkt...

Hoppas att du mådde bättre än mig i söndags :-)

2010-04-13 @ 14:45:47
URL: http://jessicahoglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0