snabb vecka

veckan har gått fort...

Igår blev det promenad med lander runt skönsmon

Lastbilsåkandet gick fullgott

torsdag idag och jag ska ta mig an lite bakande efter jobbet...jag blir ju skitgammal på tisdag och ska skölja ner detta med socker! =) jag ska passa på att träna ikväll också


imorrn blir det tidig dag, detta ska firas med en tripp till systemet, det vankas fest på lördag hos min vän jessica...rikitgt trevligt tycker jag!

jag har även 2 trevliga paket att invänta från posten så jag litar på att tuvan gör sitt jobb så att jag får grejjerna, detta rör en kommande tema fest...det ska bli super! planerna har börjat smidas och jag längtar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0