Ut å rasta tyykee ;)

ja i lördags var vi på hemligt uppdrag, jag och lander hade blivit lovad en tur i mats van, vid namn tyykee...syftet var att dricka en öl eller två i en bil och bara ha det bra, då vi for var det jag lander buffy och ida. mats körde.

Det blev en rolig kväll med bilträff i birsta och tillfälliga van besökare hela tiden, måånga bilar att titta på och jag är nöjd! åker mer än gärna en tur med tyykee igen! :)






söndan blev en jäsardag...lunch på dragonhouse med thomas buffy och lander, riktigt gott! sen for vi runt bara, mot eftermiddan for jag och lander ut till pappa för att byta däck på ruben och tvätta han! vi blev bjuden på både middag och kaffe så vi satt där framåt 8 igår kväll...rikitgt bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0