vuxenpoäng på förmiddan

jag och buffy intog birsta idag för att införskaffa kyl och frys till mig! Jag var inne på en i rostfritt och med vatten och is, det var bra pris på dom idag men för det första va just dom slutsåld och det lät ju lite krångligt att dra vattenledningen till kran å hela helvete,.....blev vita hela och rena..blev ju fint det med!



 

men som vanligt så går det på tok för oss! då vi skulle lasta in kyl och frys (dom gamla) i förrådet så havereade alltihop! kylen välte med innehåll...gud förbannat! men vi redde ut det hela fint =)

haveri!

 

nu har jag korkat upp..en cube, lander och jag är hos buffy, vi ser småstadsliv och har det fin fint!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Härligt med nya vitvaror, lyxkänsla! =)

2010-04-18 @ 01:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0