mitt liv 06.00 torsdag

på väg till jobbet 05.45, jag och en snigel i dimma och spindelväv




grått och segt men är på bra humör! jag gör tidig kväll och i eftermiddag blir det fika i mosters stuga med morbror från enköping och andra mostrar, trevligt och imorrn edsbyn!

idag är det 1 år sen jag flyttade ifrån Vapel, varför nämner jag det? jaja men det är konstigt hur livet såg ut för 1 år sen och tre dagar och hur det ser ut idag, hur man tänker och prioriterar lixom...till det bättre

nu borde första barnen droppa in snart..tjing!


Kommentarer
Postat av: Karin Lindbäck

För ett år sedan visste inte jag att jag skulle bli farmor till en liten Sebastian i dag. Världens sötaste lilla prins. Jippie, jag är farmor. Känns kanonbra!!!!

2010-08-05 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0