spontan släktfika och en riktig ego kväll!

Torsdagen innehöll en hel del bra grejjer...

shopping på birsta först och främst

sen for vi till Barbros stuga för att hälsa på morbror med fru från Enköping, vi blev 10 stycken bara men det var trevligt





och när kalasandet var färdigt var klockan runt 9 och jag bestämde mig för en ego kväll!
Lånade mammas fotbad, peelade,skrubbade och smörjde fötterna, satt i fotbadet en timme tror jag, underbart! Medan fötterna kokade tog jag ett glas vitt och såg en tjejfilm...och storbölade! en mycket bra kväll! =)




nu jobbar jag bara en timme till sen sticker jag och brorsan till Edsbyn för att möta upp pappa och några till..det vankas ju Småstadsliv Live och jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Mirja

Haha.. Visste att du skulle grina. Det gjorde jag med. Floder! Men visst var den väl bra?!

2010-08-06 @ 17:05:50
URL: http://mirjanylund.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Larsson

Både filmen och boken är bra! :)

2010-08-06 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0