bra start på veckan

Igår tog jag en långfika med min kära halvsyster madde på stan, vi är inte halvsyskon på nått sätt, min pappa och hennes mamma var sambos i några år...och det tog slut för ungefär 5 år sen men vi har ju ganska mycket gemensamma minnen

vi har tjuvrökt tillsammans

vi har varit i norge på familjesemester tillsammans

vi har varit på cypern tillsammans

vi har tältat i göteborg och ute på pappas gräsmatta ett antal gånger

vi har kört fyrhjuling och tramp moppe så många gånger att vi kan det i sömnen :)



Och gårdagen bjöd även på middag hos lander innan min träning, bättre start på veckna fick man ju leta efter! =)

Idag är det tisdag och det vankas cirkel fys på friskis ikväll..blir bra det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0