en bra torsdag blev det..

Jag skulle ju ut till hanna igår för umgänge..men alla verkade banga så hon tog sig ut till mig istället...

Vi fikade fruktsallad och kaffe, Hanna passade även på att umgås med sina gudbarn harry och ester! =) dom blev glada att se henne....

Vi såg åxå den första av Johan Falk filmerna, jag är väl sist på jorden att se dom, har inte hunnit helt enkelt..men jag är fast! den var ju riktigt bra!!

Idag är det fredag, det betyder mannagryns gröt och fredags fika som jag idag regisserat, ananaspaj, det är grejjer det =)

Kvällen blir lugn, jag tror mamma ska få sig ett besök, har knappt sett henne de senaste veckorna, vi jobbar i skift..så kortspel, mer kaffe och lets dance kanske, ja jag är 68 år och stolt över det! ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, vad tokigt då, men tur att Hanna kom till dig så du fick lite sällskap...snart syns vi oxå=)...längtar nu..



ja Johan Falk filmerna är bra, vi såg alla på 3 dagar, vi har dem alla om du vill låna dem, men du kanske har dem...hörs gumman

2010-02-05 @ 23:09:37
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0