fredag!

idag slutar jag jobba redan klockan 1, jag har övertid att ta igen och det passar  bra idag! jag har lite att averka på min att göra lista!

det blir birsta, systemet och storhandling...

imorgon kommer pappa med fru och ett stycke farmor. Dom ska fika för att "fira" Buffy som fyller år nästa lördag men då är Pappa på kryssning...nedu, jag är inte bitter! =)

jag har ju sagt att jag ska börja dricka rödvin innan jag fyller 26, det är i april! börjar få panik haha men tipsa gärna om nått gott nybörjar rödtjut ni som kan! =)

jag är tacksam för alla tips...nån helg framöver ska jag ta och klunka i mig av alla tips jag får..kan ju bli intressant =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0