jag fyndar...i min värld iaf =)

åsså dimper det ner ett super toppen världsbra erbjudande i brevlådan....shoppa på ellos.se för endast 800 kr och få 300 kr i rabbat...dessuton en suuuuper fiiin bordslampa helt gratis..ja jag hörde rätt! gratis =)

nemen det är väl självklart att man faller för det! så nu har jag shoppat på ellos och om 5-7 dagar dimper allt ner med en fin fin räkning...dock endast för 500 nu då jag hade ett super duper världsbra erbjudande!

till mitt försvar har jag endast beställt kläder jag behöver, en vårjacka blandannat så jag vill påstå att jag fyndat! =)

nu ska jag hem, äta och åka på lite träning!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hejja Hejja Malin! Vad du är duktig med träning måste jag säga!:) Och vilket kap med beställningen!

Själv bestälde jag kläder ifrån Hm, för 2000 haha:P

också bara sådant jag behöver..eller inte;P

Men alltid trevligt med lite nya kläder!

Ska iaf bli roligt att träffa dig nästa helg! Var allt för längesedan nu!

KRamar

2010-02-24 @ 21:19:16
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0