jag och buffy..på friskis

igår intog buffy friskis...träning ska vara kul, och igår med buffy var det kul, uppvärmningen med kordination, njaee haha men vi är ju 2 fysiska fenomen vi båda så det var ett under att vi överlevde! =)

jag har nu slutat och ska hem, dricka lite kaffe innan buffy och jag intar staden, det vankas restaurang ikväll igen....mycket bra! restaurangchansen is the shit! =)

Förresten så fick jag inte jobbet på fritidsresor...det hade varit riktigt kul men jag var ju kluven med katter och bostadsrätt...nu hoppas jag på en fast tjänst, svårt att få idag men jag vill ha det! inte leva med 3 månader i taget...jag vill väl få en chans att vara mamma ledig nångång i mitt liv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0