kalashelg, kan inte klaga!

ne ne, jag var inte 68 år i fredags, jo en del av kvällen men sen blev det spontan utgång med buffy, ruda Lina Ida och tjällde´n...

tyvärr blev buffy lite väl drucken så redan kl 1 fick vi lämna memento...


Lördagen bestod av lunch med bakfulla buffy och lite äventyr med buffy och thomas och delvis holmgren, det var birsta, hälsa på bengt, byta bil, köpa kabel å det ena med det tredje =)


Och min söndag har varit helt perfekt! for upp till norrhassel i strålande sol, promenad med maria, johanna och hjalmar och sedan utevistelse med sol, grillad korv och trevligt sällskap, blev kavr över middagen också och det var toppen trevligt!

 

min söndag:

Jag fick en stor burk med torkad svamp, tack så mycket för idag Maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0