lucköppning..ågud

ja då har jag varit på studiebesök på polisstation med mina 5 åringar..det var intressant..jag fick se arresten, cellen och intagningen i ett nyktert tillstånd....

Jag: hur länge sparas ett sånt här protokoll (man skrivs in då man anländer och fylls i under hela natten)
Niklas (polisen) : ja, för alltid...är du skyldig till nått? =)
Jag: nej nej, oskyldig till motsats bevisats!
Niklas: Rätt svarat! =)

så här har vi en liten minnesbild =)




Det är ju nästan så man l'ängtar tillbaka efter den där härliga gummi madrassen... ;p


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Har du bott på det hotellet???? Det har inte jag lyckats med!

Var polisen lång? I såfall var det nog konstapel Larsson som jag dejtade förut... :-)

2010-02-02 @ 16:23:55
URL: http://jessicahoglin.blogg.se/
Postat av: Tuvan

hahhaha men ja dör när ja läser Malla :) så kul!

Du borde bli författare ist! :D

2010-02-03 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0