middagsbjudning

ikväll vankas det middag hos min kollega, vi är ju 3 stycken i arbetslaget och vi har bjudning en gång var under hösten och våren.

Nu är det då hennes tur, den första för terminen och det ska bli väldigt trevligt! God mat, trevligt sällskap och mycket prat!

Jag tycker så mycket om att äta middag med människor, det är så mycket trevligare än att äta själv som det oftast blir för min del...men gud vad jag låter tragisk och patetisk, var inte så jag mena =)



Och på lördag är det äntligen dax för tant middag!!! mamma, hennes bästa Inger och min emma och en jättebra Jessika! =) det ska bli trevligt! förstå att det blir mitt första glas vin detta år! jag har inte druckit en endaste droppe alkohol under 2010...levern längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0