onsdag mitt i veckan

gårdagen bjöd på spontan besök av Mirja, jag gillar spontanbesök, nog för att man alltid har kalendern full men 2 timmar fick vi umgås med mat så det gick ju bra

Cirkelfysen går bättre och bättre, snart orkar jag alla övningar fullt ut och kan maxa på alla 10....det är framgång det! =)

Den 13 maj har jag bokat in en grejj...det är dax igen känner jag...man är beroende....tilloch med pappa kanske kommer gilla den här ;p

Tatuering!!!!!!



det är inte denna jag ska göra...det är hemligt fram till 13maj =)


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Tänkte först något med lastbilar...men sedan kom jag på det...måste ju ha något med amerikanare att göra..eller hur!?! :)

2010-02-17 @ 18:13:55
Postat av: Anonym

jasså....spännande...vart blir det denna gång då

2010-02-17 @ 19:13:10
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: malin

hemlis! jag spånar lite och grim ska få jobba på frihand så den blir personlig..han är ju så bra på det! jag längtar mycket!

2010-02-18 @ 06:47:41
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0