snart pulkfest

igår blev det middag på bite line med buffy och dennis..mycket trevligt, vart sittandes med kaffe och bara ta igen sig efter maten, sånt gillar jag!

dagen idag bjuder på 5 killar som ska skotta våra tak på förskolan, dom var här igår åxå och intog personalrummet då och då..jag klagar inte, dom är dock lite ung, vid 20 nånstans men men =)
det roliga i ett kvinnodominerat yrke är ju att se alla 40 plusare på mitt jobb bli helt exter för att se manligt kön i våra lokaler...dom smyger sop katt kring het gröt och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...eller rent av smyga runt jag med, man dras som med i stämningen ;)


jag gör tidig kväll ikväll och ska baka lite...det stundar ju pulkfest..man kan inte vara hungrig i backen inte! =)


hmm, kan jag längta efter 13 maj tro?


Kommentarer
Postat av: -c-

"Se manligt kön"? :O Menar du att dem visade upp annat än sig själva påklädda med snöskyffel i högsta hugg? Inte illa! ;D



Ha ha, inte lätt det där då det dyker upp nytt och ungt kött =)

2010-02-19 @ 00:03:44
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0