vad minns du av OS?

Om någon kommer att fråga mig vad jag minns av OS 2010 så vet jag exakt ett ögonblick som jag kommer svara....

Det kan verka skumt då jag inte är intresserad men mitt minne är hysteriskt roligt!

Jag sitter i lördags kväll hos mina grannar efter en trevlig kväll..klockan börjar närma sig midnatt och vi sitter vid köksbordet. Sikten in till grannen mittemot är ganska bra och vid ett tillfälle såg jag att grannarna tittade på tv i soffan sen tänkte jag inte mer på det.

Sen händer det, i ögonvrån ser jag att karln i grannhuset slår en kullerbytta i och ur soffan för att sedan hoppa upp och ner skrikandes! jag hoppas för allt i världen att någon annan ser samma sak som jag! det gör dem och en av oss går till tv:n för att se efter vad det är! jag lämnar dock inte blicken på denne galna man som hoppar, viftra med armarna och framförallt skriker mitt i natten!

 

Då ser vi att det är upploppet där Markus Hellner vinner och vi tar både guld och brons i skidor, 3 mil!

I tv studion hör jag kommentaren: Hoppas att ni alla märkte av stämningen även i tv sofforna.

jodu tack, det gjorde vi! som sagt, hysteriskt roligt att man kan vara så engagerad och hängiven till sport! =)


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Men så otroligt roligt! Det hade jag också velat se! Är ju sådant man inte tror händer på riktigt... :)

2010-02-23 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0