fredag morgon nu

20 minus, blåser lite snö och jag har just kommit till jobbet...det gör mig inget egentligen men jag kan ju säga att jag längtar till våren!

Å faktiskt har jag lite längtan att åka utomlands...alla far hit och dit nu och senast jag var på varmare breddgrader var hösten 03! haha 7 år sen,,helt galet...vet bara inte vart jag skulle vilja åka, inte thailand, har aldrig velat dit, gillar inte jargongen och deras värderingar, håller med elin på den fronten...

Jag och Anna var i Bulgarien då för 100 år sen, det var grejjer det :p

Och om 2 veckor sitter jag i Karlstad, det får bli min semester..jag ser fram emot det! lämna stan och se en annan stad en stund =)

Imorrn är sista diet dagen sen står jag på egna ben! på kvällen är det dax för spelkväll med Elin och hennes vän, ska bli trevligt!

Ha en bra fredag alla!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Nog för att det bara är -4 grader här nu (och kanske varmare när du kommer) men varmare breddgrader kan man nog inte kalla detta. ;) Men du är välkommen ändå! =)

Vilka värderingar är det du tänker på?

2010-01-15 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0