fulllt hus

å vi tog oss lite vatten över huvudet igår, emmorna, Camilla och jag då vi gick på passet Cirkelfys igår haha...det var 140 personer på passet! jag skojjar inte, det var knök fullt...men, vi kämpade, gjorde vårt bästa och mådde strålande efterråt, precis som man alltid gör efter träning!

Mitt mål är att fortsätta gå på dessa pass för att se min egen utveckling, visst, jag är tjockast i gänget och igår tog jag de lättaste vikterna på alla 3 varv främst för knäna men tanken är att kunna höjja mig och att med hjälp av det där passet se min egen utveckling, för jag skiter i de andras utveckling! :)


Dagen idag bjuder på en promenad på rasten men inget friskis, det blir imorgon igen..
och jessica, det vore skitkul om du ville följa med på nått pass! jag går på dansen, cirkelfysen och ryggpass...det är ju skitkul...efterråt! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0