har sökt jobb

skickade just iväg 2 jobbansökningar, kommer väl knappast få nått av dom, men det finns en tanke att det vore precis hur roligt som helst om jag hade chansen, jag har sökt de jobben för några år sedan också utan framgång men men....skam den som ger sig!



på tal om inget gjorde jag lite kalkyleringar inför min fina jänkare som ajg ska köpa om 4 år =)...en bra och fin bil i bra skick går på runt 150 till 170 tusen, då krävs det att jag sparar 3500 kronor i månaden(!!) för att kunna betala kontant..haha...njae, ett lån får det bli men jag ska föra över 200 i månan till och börja med hehe, fattiglapp som man är....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman. gud vad roligt. håller tummarna för dig att du får något av dem även om jag skulle tycka det var tråkigt om du lämnade oss men men du skulle ju komma tillbaka så=)...

2010-01-19 @ 16:12:49
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0