jaha

torsdag..och jag stänger huset, blir en lugn kväll med mat och tv tror jag, var ju så satans trött igår efter bion..somnade 9! men det beror väl mest på brist på sömn i tisdags natt ;)

Helgen blir åxå lugn, barnvakt imorrn till favorittjejerna och lördan blir lite små grejjor med buffy och söndagen bjuder på 3 års kalas!


Angående mina jobb sökanden har jag blivit ombedd att genomföra ett test då jag hamnat i deras hör för intressanta och tänkbara personer, jag ska göra testet ikväll efter stängning! hurra =)

Filmen igår var bra tycker jag nog...tänkvärd på nått vis...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad spännande..vad är det för test?

blir jättenyfiken nu..håller tummarna för dig gumman

2010-01-21 @ 19:13:09
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0