ont det gör ont..

jag var på friskis igår på hur länge sen som helst...hade näst intill dödsångest! på sant men det gick hyffsat, det är öppet hus och mycket folk vilket inte gör saken bättre...

Jag var på ett danspass, ´det var helt ok och kul, jag ska självklart fortsätta träna!¨

Tyvärr inser jag ju mer och mer att mitt knä är sämre än aldrig förr, det smärtar lite att tänka att det är ganska allvarligt, ,men största problemet för mitt knä är ju min vikt så jag måste ju träna!!

ikväll blir det cirkel fys med Olsson och Lander, får se hur det går, det är ju skitkul men jag har prestationsångest =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är gumman....

2010-01-12 @ 08:32:10
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Jessie

Fasen vad du är duktig! Säg till om du vill ha sällskap på friskis... jag skulle behöva röra på kroppen jag också... jag känner mig som en kub snart! Ha det så jätte bra.. kram

2010-01-12 @ 14:12:18
URL: http://jessicahoglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0