tisdag

idag har jag haft lilla familjen Blomqvist/Unger här och det var trevligt, lilla killen, som blir större och större , var med mig han =)


ja vad sa vi..mitt nya liv. Jo Lillemor jag kör den där 13 dagars dieten som jag gjorde för snart 3 år sen...jag har laddat länge för den och använder den för att motivera mig sjäv att äta mindre och träna mer...jag ska fixa det nu....behålla vikten alltså....är så jävla trött på att livet jävlas med mig!

Nu har jag varit ledig i 20 dagar och det har varit fantastiskt, men nu är jag redo att börja jobba igen..och på lördag kommer emma hem! då blir det fest hos mirja, jag längtar efter alla, har inte sett nån på hur länge som helst =) jag blir dock nykter..ska nog vara det ett bra tag nu för att rensa bort allt skit ur de här feta kroppen :p

det var 21 minus då jag tog min promenad runt broarna..kallt!



nemen nu blir det lite mer greys innan säsongstarten av bygglov börjar...men vilken kväll...Mc Dreamy och bygglovs Matte på en och samma kväll!

 

Å gud!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Okej Malin då är jag med!:) Du kommer klara det där hur bra som hälst! Du är en kämpe min vän! Vi ses på lördag! Kramar!

2010-01-06 @ 14:12:19
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0