ville aldrig vakna

Jag drömde inatt att jag festade med Tommy Lee, vi hade skikul, hängde och pratade hela kvällen...behöver jag ens påpeka att det var en fantastisk dröm!! jag skulle kunna göra vad somhelst för att få vara med Tommy Lee ;p



en annan sak som inte är en dröm men helt jävla fantastiskt är att jag har fått låna heeela Greys boxen av Anna! från avsnitt ett och till det sista på säsong 6, så underbart! jag har självklart redan plöjt en halv säsong men jag är ju ledig några dagar nu och ska självklart tillägna freys en stor del! =)
Tack Anna!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Tror inte att Mr Lee är den trevligaste av killar...



Delad glädje är dubbel glädje. Fast i ditt fall kanske det är mer tårar än glädje, men men.. ;)

2010-01-02 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0