sommar sommar sommar

snart har 2 veckors semester passerat och jag har 2 härliga veckor kvar...och jag har sån tur att arbeta på ett jobb jag tycker så mycket om att jag har ingen som helst ångest över att semestern tar slut heller..men visst fan är det skönt att vara ledig


gatufesten pågår för fulla muggar, jag har varit där måndag tisdag onsdag sen får det räcka för mig. Emma vann ju karaoke tävlingen och hon var helt fantastisk!!

igår,fredag spenderades dagen på gatufestens tivoli med langos, karuseller,lotter och mat i daltonstältet med brorsan och kusinbarnet, en bra dag och kvällen tillbringades i bersån med umgänge och gitarrspel

sommaren har massa mer att bjuda på, det blir grillning hos mig, stockholmsresa nästa helg,bo på en fyr,dop och massa mer..kul att  ha saker att se fram emot...

åsså har jag varit i ånge av alla ställen..å dit hoppas jag får chansen att åka igen ;)

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0