sena kvällar, tidiga mornar

så kan man sammanfatta min helg

det blev någolunda sent i fredags, gjorde inget särskilt, gled runt, kikade till en inflyttningsfest

lördag morgon halv 10 befann jag mig hos pappa, det var ju dax för street meet! många bilar och massor av folk som vanligt, vi hade fika med oss och fick en bra dag



åsså den finaste



på crusingen så åkte "barnen" i min bil, dvs thomas sandra och buffy medan pappa och de andra "vuxna" åkte i kenneths impala...funkade ju hur bra somhelst! =)
det blev inte supersent, var hemma efter 2 nångång men klockan 10 söndagmorgon for jag buffy thomas och sandra till hudik, vi kollade in dollarstore och albert och herbert...sen blev det fika hos viktor som fyllde år.

så igår kväll var jag allt annat än pigg...planterade ute blommorna och när det var gjort blev det en starköl i solen på balkongen, ja har jag varit nykter hela helgen så tyckte jag att jag var värd en öl iaf! =)


haha som synes var solen framme under street meet..och mina jordiga fingrar avslöjar kvällens plantering..snyggaste bilden nånsin...nä!

En bra helg med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0