solen skiner

och det gör att man går med lätta steg till jobbet...men som en kollega sa, det är ju mitten på juni och inte särskilt varmt, några få grader bara...men men jag går med lätta steg ändå! klockanh är ju bara barnet och det blir väl varmare under dagen =)


på jobbet kör jag på sluttampen nu...vet knappt ut eller in för jag pendlar mellan 2 avdelningar, jag avslutar allt på dne ena och påbörjar allt på den andra inför höstens flytt men det är kul åxå så jag ska inte klaga...nästa torsdag går jag på semester...känns ju ofattbart men otroligt skönt!



jag slutar tidigt idag och ska nog höra om jag kan åka lite lastbil idag, det är ju perfekt att göra det i finväder tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0