sommarlov!

jag har nu gått in på min 4:e semesterdag och semestern är REDAN HELT FANTASTISK...


MIDSOMMAR firades i träsk med luftgevär skytte,midsommarstång,sillunch,grillning,vin,blåmärken,båtåkning och en trevlig helg!!!!


måndagen spenderades med picknick på spikarna med emmorna,paula och hanna, det fikades baguetter,kyckling röror och massa massa gott!


tísdagen bestod av en del dag och kväll med maria och hjalmar, vi fyndade på loppis,fikade gott och åt ännu godare :)


onsdagen fick bli en tur med lastbilen, det gick fin fint men vi kan säga såhär, att jag aldrig kommer bli långvarig i traktor branschen...oj oj alla knappar och skopan dessutom :)


nu sitter jag hos thomas,har fikat te och mackor, mycket bra...jag har massor av fina bilder från helgen men orkar inte lägga in dom..får bli en annan gång helt enkelt...

får se hur ofta man skriver här under semestern...ha en fin sommar mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Britt Nilsson

Härligt att se hur bra du har det! Gunnel har delat upp travpengarna om du är intresserad av det! Det blev mer än jag trodde! Ha det fortsatt bra!!!

Britt

2010-07-01 @ 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0