Lördagens äventyr och vino

efter mitt morgonbloggande runt halv 9 mötte jag thomas och sandra i deras nya bil...dom tyckte att jag skulle hänga med till torpshammar, ja varför inte en lördag morgon 09.00? =)

De hade köpt med sig frukost och vi for för att plocka med några extra ljus, vi fikade go frukost med sandras pappa och plumsade ut i snön där bilen stod översnöad...ett trevligt äventyr! =)




sedan vid 7 dök min kära vn Elin upp, vi skulle ta oss an mitt uppdrag att lära mig dricka rödvin innan jag fyller år( 1 månad kvar) hon hade fixat viner, pappe, proffsiga och riktiga papper och en guide...vi hade riktigt trevligt...å tame satan, det vra rätt gott!! det blir mer rödvin hos mirja och patrik på fredag tror jag bestämt! :p




Idag är det då måndag, ny vecka med raw som höjdpunkt på torsdag och ledig fredag!!! allt för att kunna sätta in dödsstöten  på glenn =)

Gårdagens bio av småstadsliv 3 var såå bra! kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0