en fullspäckad tisdag, sånt gillar ju jag!

idag är en tidig jobbardag, 7-14


när jag slutat ska jag ta mig en promenad för att få min inbokade och efterlängtade massage, det är första gången jag betalar och får en proffs massage, det ser jag fram emot då min rygg är helt jävla trasig känns det som!

Efter det bjuder Lander på middag hos henne innan det är dax för träning, hon är ju bra snäll hon!




jag längtar mer och mer efter torsdag åxå, på dagen har mårten och alla deltagare i RAW audition för att hitta nya komiska talanger, man kanske ska glida dit och dra en vits inför framtida mannen Glenn wool?! :p
ska bli rikitgt kul iaf! Jessika, när ska vi ses måntro? vi måste ju tömma baren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0