midda´n åsså ny vecka förstås

ja, lördagen blev ju väldans trevlig! vinet satt som ett smäck och vid halv 10 snubblade trevliga grannen in åxå och även hon blev kvar på lite vin..mycket bra! jag gillar mitt nya bostadsområde...trevliga grannar! =)

jag snodde bilderan från jessica, orkar inte ladda in mina...hoppas det är ok? =)

ja en ny vecka har börjat, tränade igår, ska träna idag och imorrn börjar ju greys! som jag längtat...känner mig less på jobbet också tror jag, många sjuka personal gör att arbetet ställs in eller måste planeras om i bästa mån och detta leder till övertid för min del, jag är inte less på jobbet eller mina kollegor, men på att alltid alltid jobba, behöva oroa mig för vem som nu är sjuk eller hur vi ska lösa dagen...och dessutom vet jag ju inte hur min tjänst ser ut, blir jag kvar...ibland känns det som man drar nått jävla lass i onödan, jag jobbar för 2 men tjänar minst på bygget...stavas ironi (självklart har jag inte valt detta yrke för pengrana, det fattar väl vem som helst att man inte blir rik som förskollärare men ja, ni fattar...)

ha en bra dag..det ska jag...försöka ha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0