pulkfest pulkfets hela dan

men vilken fest, vilken dag, vilket väder, detta lever jag länge på..tro mig..

vi grillade korv, åkte massa madrass, drack gott och myste på...sedan intog vi spa för lite mat och mera gott att dricka! =)

vid 12 for mina vänner och då kom thomas sandra och rickard, vi badade till 02.00 sen somnade jag och lander gott i spa.
Tack alla för en kanondag/kväll!!





söndagen blev tärd, jag var slut som artist då buffy skulle bjuda på födelsedags smörgåstårta, jag umgicks liote med min vän toaletten och då jag kom tillbaka hade några ätit upp min bit tårta! många var å fikade och sedan intog jag, buffy, Lander, holmgren och thomas dragon house för buffe´! mycket bra! Mat är bra då man är bakis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0