så glad så glad!

igår köpte jag och buffy biljetter till raw! som kommer till stadshuste den 18 mars...

Det ska bli super bra, några har jag sett innan och jag tycker de flesta är bra, soran är ju klockren! men det bästa är ju glenn wool! (han är Canadensare)då jag såg han första gången på raw var han grym! dessutom passar han in på min mapp av framtida tänkbara män..han är mannen i mitt liv haha, och det roliga var att mirja hade tänkt samma sak då hon såg han! =)



Men förstå att han ska till sundsvall! jag har chans till romans med glenn wool! ;p
Jessica, nått för dig och mr A? Inte glenn alltså! han är min men att hänga med, biljetterna kostar 270 kr och det är onumrerat, nått att tänka på? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

He´s yours! :p

2010-03-04 @ 21:29:53
Postat av: Jessica

Jo vi har funderingar på att gå.... det går ju inte att missa att sånt tillfälle... som att träffa din blivande man :-)

2010-03-06 @ 10:50:52
URL: http://jessicahoglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0