torsdag till lördag

Raw var fantastiskt trevligt! Alla var kanon, Raw har de bästa komikerna just nu tycker jag och Glenn var ju bra han med =) dock är vi inte ett par, men men det kommer, jag jobbar på det ;p

Efter Raw blev det aveny med dans till Jannez, mycket bra!

 

 

Fredagen bjöd på inflyttningsfest hos Mirja och Patrik, vi åt supergott och drack gott! jag höll mig till det röda och patrik hade köpt ett dyrt rött vin och det smakade bra! tack för kvällen =)

 

måste visa en äkta catfight som utspelade sig i min säng imorse...fajten blev oavgjord! =)





Idag lördag är en toppen fin dag! snöras, plusgrader och fika i solen i vattjom med halva tjocka släkten! gott och mycket trevligt! nu ska jag och buff till pappa, det vankas biltvätt av ruben, mat och småstadsliv! härliga perfekta lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0