bara bra saker idag!!

Den här dagen har förhoppningsvis bara bra saker att bjuda på idag..men lyssna bara!:

Tidig dag, slutar alltså 2

mannagrynsgröt till frukost! jag älskar mannagrynsgröt!

LAX till lunch! Det hade räckt med bara laxen för att göra min dag speciell :)

en chans till fin väder

kvällen bjuder på hejjning av olsson som ska vara med i karaoke finalen

inte mycket för en storbjuden kanske men det är fredag och jag är så nöjd med den här dagen än så länge och klockan är bara strax efter 7




trevlig helg alla!!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Låter helt kanon! Tack för den ofrivilliga påminnelsen om mannagrynsgröt också, hade ju glömt att jag köpt det. Det får bli det till frukost imorgon.



Hade varit väldigt roligt att se Emma på kareoken igen men du får hejja extra mycket så att jag kommer med på ett hörn. :)

2010-05-21 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0